Desprès d'alguns pensades amb diferents coneguts en diverses reunions, tots estàvem d'acord en una llarga llista d'accions per millorar la eficiencia dels negocis, però el més important és que totes les activities es podien resumir en tres tendències clares de millora de l'eficiència:
- Reducció del temps empreat. El temps és el bé més valuós que tenim i no ens preocupem massa. Per això, si els nostres plans d'activitats estan pensats per reduir temps inutil, serem molt més eficients. Pensa-hi i segur que trobaràs dotzenes d'exemples a la teva empresa.
- Orientació al "teu client", no només al client. El teu client és l'actiu més important de la teva empresa. Si el mantens i l'exprimeixes per treure-li tot el suc, milloraràs el teu negoci. La gent gasta molts diners i esforços per buscar nous clients, més canal, fer estudis de mercat, etc, però quans de vosaltres agafeu els vostres clients i els hi treieu tot el que podeu?
- Escoltar i experimentar. La experiència sobre el que el client necessita. La gran part dels clients estan disposats a donar-vos la seva experiència, no només sobre productes i serveis sinò també sobre els seus problemes. Quants de vosaltres heu passat el suficient temps per compartir la experiència dels vostres clients? Escoltan-los podreu entendre noves formes de vendre, de donar-els'hi millor support, fer màrqueting més acurat, etc només pensant els problemes conjuntament amb els vostres clients.
N'estic segur d'aquestes 3 àrees. L'ordre no indica les prioritats perquè aquestes dependràn del vostre propi cas.
El millor serà la combinació de totes tres tendències juntes per analitzar i resoldre un problema específic. Com a exemple, canviar el vostre centre de suport per a que passi de ser una organització de suport reactiu a una pròpia unitat de negoci auto-financiada. Petites coses com afegir una pregunta com "què voldria comprar alguna cosa?" desprès de resoldre un problema de suport, et permetria incrementar la facturació i el benefici només fent la pregunta adequada. Això també et permetria estalviar temps, tindries cura del teu client, i experimentaries amb ell mateix, i consequentment el teu negoci seria més eficient.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada